miercuri, 5 noiembrie 2008

Urban Violet

E mult prea urat afara, in oras, in Bucuresti,pe strazi.
Deja sunt toti peretii tapetati de afise cu “iarna manelelor”…ceea ce ma dezgusta complet.
Oamenii sunt nervosi..si nimeni nu mai are rabdare sa asculte pe nimeni. Sa fie sezonul egoismului ?

S-au facut déjà 2 saptamani de cand n-am mai fost acasa, la Buzau, si se vor face 4 pana cand voi reusi sa ajung…mi-e dor de mama…mom,imi pare rau ca tip la tine la telefon cand ma enervez ! Nu ai nicio vina, sunt o nerecunoscatoare. O sa ma schimb,promit.

Da,am picat pe ganduri astazi.. chiar ma uitam pe niste imagini din Paris,am primit cadou de la o colega de munca un mic tablou cu 4 locuri din Paris, a fost in luna de miere acolo.Mi-e dor de Paris,mi-e dor de tipul din Jardin de Luxembourg de care m-am indragostit numai uitandu-ne unul in ochii celuilalt si cu care nu am vorbit pentru ca nu stiam franceza foarte bine…si mi-era teama…ce naiva am fost :) . Acum ca stiu franceza foarte bine nu mai am ocazia … Au trecut 3 ani si tot ma gandesc la momentele alea.
Da,este unul din momentele pe care doresc sa le retraiesc si sa le schimb .

Si ca sa revenim cu picioarele pe pamant, 18,21,23 si 28. Numerele lunii noiembrie :)
For those about to rock , we salute you ! \m/

Un comentariu:

  1. sorry... off topic am vazut videoclipul de la Apocaliptica. Geniala trupa si muzica care o fac. Respectele mele le ai.

    RăspundețiȘtergere

Apocalyptica - Farewell ...