joi, 30 octombrie 2008

My precious

Pentru ca sunt mult prea obsedata de bocancii pe care tocmai mi i-am cumparat acum 2 zile.. trebuie sa scriu despre ei :)))
Well..cred ca a fost cel mai scump obiect vestimentar pe care l-am cumparat vreodata din banii mei... dar a meritat!!!
A fost dragoste la prima vedere :D
Ce pot sa zic decat ca abia astept sa vina iarna...doar ca sa-i port ...
Mi-am lipit posterul meu cu Trooper pe perete,exact in fata mea acum. Ce bine vine ! Sunt asa mandra!
Am luat-o razna lately. Am chef sa fac nebuniiiiiiiiiiiiii \m/

Vand bilete la balul de la Cibernetica , 6.11.2008 in Kristal - 18 lei, cadou cartela orange 4 euro. Anyone interested?!

Guano Apes mood - Living in a lie & Lords of the Boards

PS: Foarte important : M-am lasat de fumat !

Un comentariu:

  1. Vorbeste cu Gig despre nebunii :))) Eu sunt exact pe dos, adica am chef sa fac nebunii, numai ca nimeni nu a fost incantat de asta in ultima vreme :)))
    Ce naiba...let there be rock :D

    RăspundețiȘtergere

Apocalyptica - Farewell ...