marți, 18 noiembrie 2008

pentru ca stiu ca citesti ceea ce scriu...

Da, mi-as fi dorit si eu ca tatal meu sa fie ca cel din videoclipul de la Reamonn – Star.
Dar asta nu se va realiza niciodata.
Te ranesc cuvintele mele ? Da ? Nu te-ai gandit vreodata ca nu e nici macar a 10 parte din modul in care tu poti sa ma ranesti pe mine ?
Toti facem greseli mai mari sau mai mici si ne dor anumite lucruri, dar mai facem si gesturi de impacare atunci cand ne pasa de cineva,chiar daca nu suntem noi cei care gresim.Tu cauti doar motive sa demonstrezi ca nu e bine ce fac dar nu faci nimic sa fii aici.Ar fi cazul sa-ti mai evaluezi si greselile tale … Doare …stii , nu ? Cu siguranta.
Nu cred ca a existat macar o data din cele foarte multe ori in care ne-am certat… in care sa fii tu cel care ia atitudine, sa fii tu cel care trece peste ambitii si orgolii. Si cate mail-uri neraspunse,cate sms-uri in asteptare… cate mesaje risipite … si mai spui ca eu nu dau niciun semn de viata.
Tu esti copilul in relatia asta.Nu eu. Ce-ar fi sa se schimbe?
Dar nu renunti tu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Apocalyptica - Farewell ...