duminică, 12 octombrie 2008

En vie

Acasa.
Dupa o seara lunga la care am ajuns din nou...la 3 noaptea. Dar am dormit..cam 14 ore,deci mi-am revenit oarecum. As vrea sa nu mai plec de aici,ma simt asa de bine..
Apropo de ultimul post..nu mai plec la Scorpions,una din multele dati cand serviciul imi trage cate o palma dura. M-au trimis la Suceava pentru o saptamana,exact atunci. Cateodata imi vine sa renunt , dar nu pot.
As vrea mai mult timp pentru mine , sa dorm, sa meditez , sa ma gandesc , sa ascult muzica ... sa fotografiez oameni si lucruri..., sa iubesc.

"pourquoi laisser faire le hasard...quand nos rêves perdent la mémoire?"

Un comentariu:

  1. Intotdeauna ne vom dori mai mult timp pt lucrurile care ne fac sa zambesc... Din pacate, viata e hotarata sa ne arate ca nu tot ceea ce ne dorim putem avea... Dar... pretuieste fiecare clipa pe care o petreci facand ceea ce iti place, acele clipe pe care le ai pt u :)

    RăspundețiȘtergere

Apocalyptica - Farewell ...