luni, 14 septembrie 2009

Ingerii si iubirea ( zgarie nori )

lumea asta nu-i de ingeri
nu au locuri rezervate dar ei
totusi viziteaza
caci si ingerii viseaza

lumea asta nu-i de tine
tu ai aripi incomode
pe sub haina intra greu
si te incurca mereu

stiu asta pentru ca ...inger sunt si eu.

lumea asta nu-i de ingeri fara buletine
il stii foarte bine din gene ti-a fost spus
panica-n stele si piele cazatoare
fiinte calatoare intoarse catre parfum de soare

stii foarte bine ce-i iubirea
zeii-s cercei
fara idee de pamant
gandurile-i sunt alei
picurand peste vorbele ei
rasturnand tabloul in ulei
lasand fruntea dezlegata sa se scoata din piatra
stii foarte bine ce-i iubirea

si ea pleaca si vad firimituri de fulgi

nu e om sa nu fi iubit macar o data

lumea asta nu-i de ingeri
sunt cearcane pe cer de tata-ngrijorat
ca nu sunt haine care s-ascunda ingeri
ca nu sunt oameni care s-ascunda ingeri

ingroapa-mi fata-n penele tale murdare
in ziua asta care urla dupa soare
ingroapa-mi fatza-n penele tale murdare
trotuare ofteaza ca o pusca de vanatoare

nu-i de ingeri lumea asta
si mi-a zambit si-a nchis c-o aripa fereastra
si mi-a inchis in inima promisiuni c-o sa se intoarca
lumea asta e murdara
si albul nu se mai poarta

stii foarte bine ce-i iubirea
ingerii-ti intorc privirea
cand ii vezi cazuti in strada
mangaindu-si prabusirea
cum
isi beau cafeaua tare
si privesc altfel la soare
si tu si eu
stim foarte bine ce-i iubirea


http://www.youtube.com/watch?v=hbwpDSfLB-w&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Apocalyptica - Farewell ...