vineri, 11 decembrie 2009

multe.

Am intrebari de pus
Raspunsuri de dat
Ganduri de ascuns
Oameni de uitat
Pe foaie, randuri de pus
De gand sa rasplatesc parintii pentru efortul depus
Si nu stiu ce am, cand ma blochez privind in ochii unei fete
Am doua maini stangi si ma simt lovit de doua trepte
Am de urcat trepte,
Pete de sters,
Supradoza de stres
Acelasi chin spus in alt vers
Iar lumea are un alt mers
Care mie imi scapa
Am nevoie de dragoste cum are desertul de apa
In mine port o epava
Cateodata, in priviri am otrava
Si furia ma face sa simt prin vene cum imi curge lava
De multe ori mi-e frica
Am senzatia ca totul pica
Si nu gasesc nici o solutie
Imi inchid ochii si-mi spun "Esecul nu intra in discutie"
Am invatat ca uiti adevarul daca tot minti
Ca totul se reduce la ce simti
Am gasit forta sa merg mai departe
Cand m-am gandit ca vom deveni din copii parinti
Si privesc in gol
La scoala, fumez pe hol
Ma fascineaza modul in care se imprastie fumul
Convins ca duce undeva imi urmez drumul
Si mai am o problema
Nu ma pot detasa
Hm, asta e
Am tot ce am spus mai sus si e bine asa

(veritasaga)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Apocalyptica - Farewell ...