vineri, 26 decembrie 2008

Ninge…

Nu am mai scris de ceva vreme. Nu am mai simtit nevoia sau poate nici nu am avut timp.
Am fost la concert Stefan Banica Jr. Intr-o joi, joia trecuta cred. Foarte frumos , desi nu sunt fan.. a fost o alt fel de senzatie. Mi-a placut. Narghilea si club A desigur,dupa, cu fetele. Am dormit din nou doar 2 ore. Eh..nu regret !
Am fost si la concert Trooper in Fire pe 10 parca. Superb, primul rand , cantat , tipat , dat din cap. Fenomenali din nou baietii. Rockoteca dupa, bineinteles cu Crina !
Am fost la patinoar cu niste colegi de grupa si din SiSC, in Cismigiu. Am invatat si eu sa patinez oarecum. Trebuie sa mai repet experienta.
In prezent…
E superb afara , parca nici nu mai simt frigul. E doar o senzatie de bine , de liniste , de pace.. de fericire.
Sunt acasa , la Buzau de la inceputul saptamanii. Am petrecut aici Craciunul, cu familia : mama , sora mea , bunicii .Doar asa e traditia, si asa e cel mai bine J Am povestit , am impartit cadouri, am mancat , am dormit si m-am uitat la filme. Relaxare. Am si impodobit bradul , eu, e frumos !
Dupa o perioada mai lipsita de comunicare , am reinviat o relatie foarte tare de prietenie cu un foarte bun prieten de care sincer , chiar nu stiu de ce ma departasem. Si m-am intalnit cu my special best friend cu care am depanat amintiri si ne-am facut un update la zi despre ce ni se mai intamplase in ultima vreme. Multe schimbari as zice. Hehe… nu mai suntem copii.
Si totusi, imi lipseste ceva… dar sper sa vina in curand. Din nou acelasi “waiting for the one, the day that never comes...” . Dar sunt ok, as spune. Un an bun, plin de schimbari.
Sarbatori fericite!

3 comentarii:

  1. lasa k o sa vina toate odata si odata. Nu totul e destinat sa se intample acum. Just be happy si that day va venii cu siguranta. Pana atunci bucurate de viata.

    RăspundețiȘtergere

Apocalyptica - Farewell ...