duminică, 7 septembrie 2008

Meduze

Am ajuns din nou in capitala...dupa un weekend petrecut acasa,la Buzau. A fost foarte foarte frumos.. am stat cu prietenii mei din totdeauna,m-am simtit bine, am fost la un concert Cargo (\m/) , am dat din cap :D and so on... Foarte tare. Din pacate am revenit aici, am un job si trebuie sa ma tin de el so...asta e. Acum ma uitam pe niste poze facute in ultimul an , adica primul an de facultate si mi-am dat seama ca am facut o gramada de lucruri si nici nu imi dau seama cand am reusit. Parca ieri intram si eu la facultate si ma chinuiam sa deslusesc care e treaba cu metroul!!
Anyway, schimband subiectul , abia astept sa ma mut din caminul asta,nu-l mai suport...
Vineri - lansare Death Magnetic - Fire ! \m/
Si maine .... curs de legislatie... o placere ....:(



Waiting for the one...
....... the day that never comes...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Apocalyptica - Farewell ...