joi, 24 iulie 2008

best day of my life

Cum sa descrii o seara atat de incredibila? Cand ma intreaba lumea cum a fost sincer nici nu mai imi gasesc cuvintele potrivite..orice superlativ este minuscul pe langa ceea ce a fost cu adevarat acolo. Acum imi dau lacrimile de fericire ca am putut sa asist la un asemenea show.
Ce mai conteaza ca de la ora 16 te-a plouat intruna si ca erai tot una cu apa… ca iti era frig sau ca tremurai tot… ca nu iti mai simteai picioarele sau spatele … ca the sword au cantat foarte prost.. sau ca ai asteptat pana la ora 21:10 sa apara Metallica pe scena ? Toate aceste surse de discomfort au disparut prin minune cand au urcat baietii pe scena… A fost o nebunie… Sa vezi ca multimea de 25.000 de oameni canta la unison , ca se zbat care mai de care sa ajunga sa-i vada cat mai bine si mai mult…ca in momentul in care au inceput sa cante am uitat ca ploua si ca ieseau aburi din public… sa vezi cata daruire si cat entuziasm… sa vezi ca oamenii pe a caror muzica ai crescut sunt chiar in fata ta si canta pentru tine. Sunt profund impresionata de calitatea,pasiunea si de performanta pe care o au acesti zei ai rockului. Metallica inca poate…si poate al naibi de bine…Am trait ceea ce nu credeam ca pot sa traiesc vreodata. Am simtit Metallica prin toti porii.
Raman cu amintirea si cu promisiunea lor ca vor reveni foarte curand. Asa sa fie baieti!

Metallica – This Monster lives !!!\m/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Apocalyptica - Farewell ...